Forum Aangezichtspijn

Voor aangezichtspijnpatiƫnten en andere betrokkenen
Het is nu 24 apr 2014, 12:54

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 apr 2009, 11:46 

Hoi Sandra,

Dat wat jij hebt herken ik gelijk, ik heb totaal 13 zenuwbehandelingen gehad. Je wordt dan gek van de pijn. Zijn ze bij jou ook ontstoken als de tandarts ze eruit haalt????
Ik heb soms ook momenten dat ik behoorlijk depri ben maar ik kan het ook heel goed met mijn tandarts vinden hij leeft gelukkig ook mee.
Ik heb heel veel dingen geprobeerd en ben nu blij dat ik naar dr Rohof mag gaan.
Ik wens jou heel veel sterkte, laat de moet niet zakken, maar ik herken de last van jou van de ene tand(kies naar de andere kant waar weer een kies kapot gaat. Waar men eerst zegt van het kan niet en het blijkt dan toch waar te zijn.
Zelf heb ik nog steeds in mijn hoofd zitten om een kunstgebit te nemen maar dat wordt mij ten zeerste afgeraden.
En ik ben ook blij met dit forum met de mede strijders waar je veel steun van kan krijgen.

Heel veel sterkte,

Groeten Gerard

Profiel  

BerichtGeplaatst: 04 apr 2009, 22:36 

Hoi Sandra,

Wat raar dat jij 's vanonds naar de tandarts moet :?: :?:
Zelf ga ik wel altijd heen, ben altijd blij dat als ik bel bij hem terecht kan. Ik vind het soms wel heel moeilijk om weer te bellen met van ik heb weer last van een kies, (daar heb je hem weer dat is gevoelsmatig)
Zelf heb ik ook weer last bij mijn onderste voortand, dus ik wil de tandarts ook weer bellen.
Soms kan ik echt op mijn kop staan van de pijn. De laatste zenuw van een paar weken geleden was niet ontstoken maar ik was blij dat hij hem eruit heeft gehaald.
het gaat van mij van links naar rechts van boven naar beneden, gaat dat bij jou ook zo.
Zelf zit ik hie al jaren mee, terwijl als ik in een mindere toestand ben met veel pijn dan wil ik alles er wel uit hebben.
Ze krijgen het redelijk verdoofd soms moeten ze bij spuiten, dat heb ik een paar jaar geleden ook met een Apex bij de kaak chirurg gehad, dat ze tijdens de behandeling 2 keer moesten bij spuitenen en nog vernam ik de pijn.
Waar de pijnen vandaan komen kan men niet zeggen en ook de onstekingen niet.

Reuma maar dat is toch dat je last hebt van je gewrichten en dat kunnen ze toch ook zien aan het bloed.
Kun jij misschien wat meer uitleggen van reuma.
Als jij nog met veel vragen zit stel ze en ik of een ander probeer ze te beantwoorden.
Nogmaals ik herken jou met dezelfde pijnen als ik zelf.

En verder ben ik heel blij dat ik veel steun van de medestrijders krijg.

Gerard

Profiel  

BerichtGeplaatst: 08 apr 2009, 10:37 

Nou... mijn berichtjes zijn verwijderd, ik ga het niet allemaal opnieuw typen maar toch even hoe het er nu voor staat ( ik was justdoitplz ook mijn account was verwijderd, vandaar de nieuwe naam)

mijn tandarts wil een zenuwbehandeling geven met andere verdoving (nog 1 x proberen) maar heeft me ook een verwijzing gegeven voor een behandeling onder narcose. Aan mij de keuze....
Ik ben ook bij de huisarts geweest en die denkt aan een of andere holte ontsteking, dus heb nu antibiotica en ze heeft een foto van mijn gezicht laten maken (vandaag geweest). mocht hier niets op te vinden zijn en de antibiotica helpt niet dan stuurt ze me naar een neuroloog. Toch wel fijn dat de huisarts meedenkt. Ze vind ook dat ik de zenuwbehandeling maar even moet uitstellen.
Ondertussen voel ik mijn oor niet meer, mijn wang voelt verdoofd maar heb ook pijn. heel raar allemaal! ik ga maar weer een pijnstiller nemen en een antiobiotica pilletje en hopen dat het allemaal werkt!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 08 apr 2009, 18:12 

Hoi Sandra,

Ik dacht van die is in 1 keer vertrokken.
Heb een berichtje gestuurd.

Gerard

Profiel  

BerichtGeplaatst: 14 apr 2009, 19:38 

Hallo allemaal,

Lang niets van me laten horen, heb ondertussen 3 apex-resecties gehad,( had er eerder ook al een waarvan er een kies met uiteindelijk de rest van een hele brug uit is gehaald) na diverse wortelkanaalbehandelingen, altijd weer een ontsteking.. Na de apex-resecties zijn er van de drie al weer twee uit gehaald, ja hoor... ontstoken. Een kies, die maar bleef zeuren, niets te zien op de foto's ( wel wat ontsteking),bleek na dat deze eruit werd gehaald, een vijltje tussen de twee wortels in te bevatten.
(Dit alles door de kaakchirurg gedaan)

Ondertussen heb ik een plaatje met wat kiezen boven, onder krijg ik er nog een.\De pijn wordt na weghalen altijd weer minder, maar het lijkt soms wel of dat de ontsteking van achteren naar voren al mijn kiezen aantast. Als ze over implantaten beginnen krijg ik het Spaans benauwd, dat wil ik niet, zal blij zijn met een pijnloze mond, weliswaar dan leger en gevuld met plastic , maar ja, een kleinigheidje hou je toch altijd.
Heb een foto van die kies met vijl gemaakt, weet alleen niet hoe ik hem jullie kan laten zien.(bestand is te groot??)
Zo zie je dat er op foto's niet altijd wat te zien is, wat er wel is, (een vijltje) omdat dat precies tussen de wortels zat.
Lia

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]